onsdag 16 januari 2013

Dagens agilityträning (med videoklipp!)

Dagens pass gick helt okej, bäst i början men sedan sämre mot slutet. Kände mig rätt trött och seg idag faktiskt så det kan nog vara det som ställde till det :P

Idag bad jag ivf Tina att filma oss en sväng! Och ÄNTLIGEN förstår jag vad Maud pratat om hela tiden! ;D Haha, är ju inte klokt vad jag viftar med mina armar! Jag gör ju i grunden rätt - för det mesta både rätt hand och rörelse meeen det går ju för FORT...!! Gör på tok för hastiga rörelser och är MYCKET dålig på att hålla kvar armen! Helt otroligt att Jackson faktiskt hinner uppfatta mina signaler! ;)
     Jag måste verkligen träna mycket på vad jag gör med mina armar... Såhär hafsigt kan vi ju inte ha det! :P

Här är klippet från dagens pass:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar