tisdag 11 december 2012

Bilder från foto-helgen på Djurkompaniet!

Hej alla!

Jackson har nu vintervila, bortsett från agility-träningarna varje onsdag. Hade inte planerat detta, men jag har fått mycket att göra och Jackson verkar inte ha något emot att ta det lugnt ett tag ;) Tänkte dock köra igång med lite lydnadsträning igen nu. Testade lite fritt följ inne idag.. och oj så laddad den lille räven var! :D Han har nog saknat att jobba! Känns kul att vi båda tycker det är roligt att träna fria följet nu ivf - det känns inte ALLS lika traggligt längre!! *dansar segerdans* Nu ska vi också börja kika lite på 2ans moment hade jag tänkt! :) Jag är dock lite kluven till om jag ska kliva direkt upp i lydnads 2an eller om jag ska köra någon 1a till innan. Funderar på om vi ska skaffa oss mer tävlingsrutin och kanske försöka ta LP1 innan vi tar nästa kliv! Såg att Matfors har en lydnadstävling 24 februari, och även en 20 april.. Kan ju vara bra att "tävla-igång" oss under vårsidan också! Och så kan vi träna in 2ans moment under tiden, 1ans kan han ju - de behöver bara repeteras lite :)
   Får klura lite på saken, men det lutar nog åt att försöka ta LP:t! Skulle det skita sig på någon utav tävlingarna så har även Timrå en tävling 1 maj. Och sedan har vi hela sommaren på oss att tävla i 2an :)

Senaste tiden har jag som sagt haft mycket att göra och förutom att jag jobbat extra (på AmNi's Hundhus och Filmstaden) så har jag ÄNTLIGEN även haft min första fotografering!
   Helgen 24-25 november, under Djurkompaniets 5-års jubileum, hade jag dropp-in-foto. Annonserade sent (fick upp lappar på fredagen...) och hade väl inte allt för stora förhoppningar, men det visade sig bli en kanonhelg och en kanonstart för mig! :) 20 hundar trillade det in under helgen, vilket var helt fantastiskt roligt!!
   Har sedan dess jobbat och slitit för att hinna redigera alla bilder och få ut dem till alla kunder och tänkte nu visa er några utav bilderna här nedan! :)


                                  
                                
        
         
         
         
            
                           
                           
                           

Ni hittar fler bilder, prisuppgifter och info om hur ni kan boka tid för fotografering på
www.eden-foto.com!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar