söndag 11 november 2012

Just nu

Just nu har jag väldigt mycket att göra, så mycket att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja! :P 
     Har fått tänka om gällande foto-företaget jag planerat att starta, min bästa vän och tilltänkta kollega har ohållbara problem med sin hälsa och vi kom tillsammans överens om att det inte kommer att fungera - för någon utav oss! Så istället för att slita på vår vänskapsrelation så har hon nu släppt taget och jag har en ny plan... :) Så nu håller jag på och gör om hemsidan, filar på affisher, går igenom gamla bilder och försöker välja vilka jag ska skicka efter som foton/dekaler för att visa upp mm. mm!
     Samtidigt så försöker jag också hålla igång med fotokurserna som jag läser, försöker hitta motivation till att träna hund (längtar efter inomhusträningarna! Till veckan drar det igång - tjohooo!!), planerar för en aktivitetsvecka på jobbet (5-års jubileum!) och hjälper ockå till med ombyggnationerna där. Och mitt upp i allt så skulle jag kunna DÖDA för en större lägenhet!! Herregud vad jag längtar efter lite mer plats och ljus - saknar min gamla lägenhet allt mer och mer! Den passade mig verkligen som handen i handsken!! Men HUR skulle jag ha tid att leta lägenhet nu, och att hitta tid till att flytta? Eller ens pengar?! Suck... Både pengar och tid är en bristvara just nu, känns det som! Tur att jag extrajobbar lite på bion ibland, annars skulle nog ekonomin inte riktigt gå ihop just nu... :/

Vallningen är något jag (och Jackson!!) verkligen saknar! Har inte kommit iväg på snart en måndag pga det hela tiden krockat med andra grejor :( Vi får snart abstineeens här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar