måndag 29 november 2010

Välkommen till min nya blogg!

Jag har nu bestämt mig för att testa något annat då jag blivit urled på webs.com! Sidan är jätteseg och det tar evigheter att ladda nya sidor och bilder - och jag har inget tålamod ;)
Dessutom så strular redigeringsfunktionen och jag sitter ofta och svär över att det aldrig blir som jag vill, vilket har resulterat i att jag inte orkat uppdera sidan. Nu kanske jag inte bara ska skylla på webs (jag har nog varit lite lat också ;)), men det är till stor del pga allt strul som det uppdaterats dåligt (eller okej, mycket dåligt..!)

Nu har jag ivf valt att testa blogg.se, som jag är bekant med sedan tidigare och som jag vet sällan eller aldrig strular och som är enkelt och går snabbt att jobba med. Det är visserligen bra mycket enklare än webs.com (det är ju ändå en blogg istället för en hel hemsida!), men jag känner att jag kan få ut det jag vill av blogg.se i alla fall.
Vi får väl se hur det går!

Jag sparar ändå den gamla hemsidan tillsvidare, ifall jag skulle ångra mig senare.. ;) Annars så kommer jag flytta över allt material från den sidan till denna så att allt finns sammlat på samma ställe.

Hoppas alla har det bra i vinterkylan, Jackson tycks ivf älska denna årstid!!



Första gången Jackson möter snö:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar