torsdag 21 mars 2013

Tävlingsplaner!

Känner mig sjuukt sugen på att tävla (!!) och håller därför på att kika lite på tävlingar nu under våren... Beroende på om jag lyckas byta några jobbhelger/dagar så funderar jag på att anmäla till dessa:

20 april: Lydnadstävling Matfors
21 april: Lydnadstävling Östersund
27 april: Lydnadstävling Ö-vik
1 maj: Lydnadstävling Timrå
5 maj: Lydnadstävling Matfors
10 maj: Lydnadstävling Sundsvall
18-19 maj: Agilitytävling Härnösand
25-26 maj: Agilitytävling Skellefteå
28 maj: Lydnadstävling Timrå
2 juni: Agilitytävling Huddik


Vi får se om/när jag får ledigt! :) Vill gärna åka på de tre agilitytävlingarna, men jag behöver inte åka på alla lydnadstävlingar! Tänkte först och främst försöka ta LP1 (2 st 1a pris kvar) och därefter får vi se, huruvida jag känner mig redo för en start i 2an eller ej :)

Från juni och framåt finns sedan flera tävlingar jag vill åka på, men det återstår att se när jag får mina semesterveckor och hur jag får jobba i sommar... Jag hoppas på det bästa ivf, så att jag kan tävla massor under sommaren! :)


1 kommentar:

  1. Det ser ju helspäckat ut...men tummar ska väl hållas!

    SvaraRadera