lördag 21 juni 2014

Semester!

Så var första delen utav semestern slut, igår var man tillbaka på jobbet igen! Nästan 3 veckor har jag haft och de har spenderats på bästa vis med agilitytävlingar, hundträning och även lite "latande" :) Vi var även upp till Stefans mamma i Stubbsand (någon mil norr om Övik) och hälsade på henne. Där mådde både vi och hundarna gott! :) Tänkte dela med mig utav ett gäng bilder därifrån och tro det eller ej men hela TVÅ bilder är faktiskt hundlösa!! ;) Den ena föreställer då min sambo och den andra en liten spindel jag hittade i gräset en morgon :)






















Nu väntar ett par veckors jobb innan jag har ytterligare en veckas semester V. 29, då vankas Cukid's kennelläger i Stöde! :)

Innan dess ska jag dock hinna med en agilitykurs för Mikaela Holegård och även agilitytävlingar i Härnösand - håll tummarna för oss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar